Скрипторий: Reincarnate (player core 2) - pf2.ru
Войти

Скрипторий: Ritual - reincarnate (player core 2)

Назад к списку всех объектов Player Core 2
Как это работает Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.
Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
  • Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
    После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
    Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории.
  • Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
  • После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
  • Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.

СТАТУС:

НЕТ ПЕРЕВОДА

Ritual - reincarnate (player core 2)

Reincarnate
Ritual 3
Source Player Core 2
Cast 4 hours; Cost rare herbs worth a total value of the target’s level (minimum 1) × 25 gp; Secondary Casters 2
Primary Check Nature (expert); Secondary Checks Occultism, Religion
Range 10 feet; Target(s) 1 dead creature of up to 8th level
You call forth the target’s soul and attempt to incarnate it into a brand-new body. As the soul won’t be returning to the original body, only a small portion of the creature’s remains are required. These remains must have been part of the original body at the time of death, and the target must have died within the past week. If Pharasma has decided that the target’s time has come or the target’s soul is trapped or doesn’t wish to return, this ritual automatically fails, but you discover this after you succeed at the Religion check and can end the ritual without paying the cost.
If the ritual is successful, the target’s new body has a random ancestry. Roll 1d20. On a result of 1 through 14, the new body is one of a common ancestry, while on a 15 through 20 they become a member of an uncommon or rare ancestry. The GM chooses possible ancestries based on those found in the region and randomly determines the ancestry. For instance, the GM could roll 1d8 to choose a common ancestry from Player Core. The target replaces their ancestry Hit Points, size, Speeds, attribute boosts and flaws, traits, and special abilities with those of their new ancestry. The target loses their heritage and ancestry feats, selecting replacements from their new ancestry. The target’s background, class features, and languages remain unaltered.
Critical Success You reincarnate the target into a new adult body. This new body has full HP and has the same spells prepared as the original did when it died.
Success As critical success, except the new body has 1 HP and no spells prepared. The soul takes some time to adjust to their new body, leaving them clumsy 2, drained 2, and enfeebled 2 for 1 week; these conditions can’t be removed or reduced by any means until the week has passed.
Failure You fail to reincarnate the target.
Critical Failure The target’s soul becomes trapped in an unintelligent animal creature of the GM’s choosing, with a level no greater than half the target’s level. While trapped, the target has an Intelligence score of 1 (–5 modifier) and can’t use any of their own abilities.
Heightened (4th) The maximum level of the target increases to 10. The cost is the target’s level (minimum 1) × 40 gp.
Heightened (5th) The maximum level of the target increases to 12. The cost is the target’s level (minimum 1) × 75 gp.
Heightened (6th) The maximum level of the target increases to 14. The cost is the target’s level (minimum 1) × 125 gp. The target must have died within the past month.
Heightened (7th) The maximum level of the target increases to 16. The cost is the target’s level (minimum 1) × 200 gp. The target must have died within the past month.
Heightened (8th) The maximum level of the target increases to 18. The cost is the target’s level (minimum 1) × 300 gp. The target must have died within the past year.
Heightened (9th) The maximum level of the target increases to 20. The cost is the target’s level (minimum 1) × 600 gp. The target must have died within the past decade.
Для этого предмета существует Legacy Версия.